Thursday 18 August 2016

W-Two World

W - Two World


Very Good Morning...

Just nak share ...cerita W-Two World ni. Actually cerita ni dah tayang since  20 Julai 2016. Status still lagi ongoing. So, skarang ni dah episod 9. Itupun sebab last week diorang stop satu episod untuk bagi laluan sukan olimpik.Cerita ni ada macam2...ada fiction / fantasi skit..ada suspens...ada kisah cinta..

Mula2 aku tengok drama ni...aku terpikir "boleh pulak orang korea ni terpikir nak wat citer yang rasanya x logik di akal " tapi bila dipikir balik....nama pun cerita kan...

The story ...
 
Ok..cerita pasal watak webtoon " Kang Cheol" lakonan Lee Jong-Suk yang betul2 hidup. Anak pelukis webtoon ni peminat tegar Kang Cheol dan telah diserap masuk ke dunia webtoon secara x sengaja . Anak pelukis webtoon ni "Oh Yeon-Joo" lakonan Han Hyo-Joo. So, bermulalah kisah cinta antara dua dunia di antara realiti dan fantasi. 

Sekali ngan aku terasa macam nak join skali masuk dalam dunia webtoon tu . Dari ep 1 hingga ep 8 ni ...aku rasa cite ni masih lagi logik bagi aku dan boleh lagi aku faham. Tapi bila masuk ep 9 ni...otak aku ni macam lambat plak nak faham plot citer ni.

Aku introduce dulu pelakon utama citer ni...

Lee Jong-Suk as Kang Cheol 


Image result for Han Hyo-Joo 
Han Hyo-Joo as Oh Yeon-Joo

Aku layan citer ni sebab Lee Jong Suk. Dia tu sweet sangat. Muka bebudak. Apapun cerita ni memang best la. x rugi layan. So next time ada masa lagi aku citer kesinambungan cerita ni...dan pendapat aku sebagai penonton.
Jom kita layan jap W-Two World




No comments:

Post a Comment

BAHASA MELAMBANGKAN KEPERIBADIAN